מדיניות אחריות מכשיר SUB

מוצר זה ניתן לתיקון על ידי SUB תחת חברת טמפו משקאות בע''מ במהלך ואחרי תקופת האחריות.
ניתן לרכוש אביזרים, חומרים וחלקי חילוף על ידי משתמש הקצה, אם הם זמינים באופן מקומי, כפי שמתואר באתר האינטרנט של BLEND בכתובת  blend.co.il
האחריות
  • מוצר זה נמצא תחת אחריות חברת טמפו משקאות בע''מ (גיבורי ישראל ,2 נתניה) יבואן ומשווק בלעדי של מוצר SUB בישראל.
  • על כל פגם ייצור בחומרים או בטיב העבודה למשך תקופה של שנה החל ממועד הרכישה הראשוני או מועד המסירה.
  • ברכישת מכשיר SUB, לקוח שרוכש במסלול מנוי - אחריות בת שנה וחצי. (להסר ספק מסלול זה יהיה בתוקף עבור לקוחות שרכשו את המכשיר במסלול מנוי. יובהר כי במידה שלקוח רכש באופן חד פעמי ולאחר 
    מכן שינה למסלול מנוי - לא תחול האחריות על פי סעיף זה.
  • ברכישת SUB, לקוח שרוכש במסלול חד פעמי - עם הרכישה נהנה מאחריות בת שנה.
  • אחריות המשווק הבלעדי של SUB היא הטבה נוספת שלא משפיעה על זכויות הצרכן המעוגנות בחוק.
  • אחריות המשווק הבלעדי של SUB מכסה את כל העלויות הקשורות לשיקום המוצר הפגום באופן מוכח כך שיהיה תואם למפרט המקורי, בין אם באמצעות תיקון או החלפה של כל חלק פגום והעבודה הנדרשת. לפי בחירתה של חברת טמפו משקאות בע''מ, ניתן לספק מוצר חלופי שווה ערך או בעל ערך גבוה יותר במקום לתקן מוצר פגום. המחויבות הבלעדית של חברת טמפו משקאות בע''מ וההחלטה הבלעדית שלכם תחת אחריות זו מוגבלות לתיקון או החלפה שכאלה.
  • בתום תקופת האחריות, יחולו ההוראות הבאות:
    הלקוח יהיה רשאי לבחור הין החלופות:
    1. תיקון (או החלפה על פי שיקול דעת טכנאי) של המכשיר בעלות 250 . - מימוש הפעולה באמצעות שירות לקוחות.
    2. אחריות לשנה מלאה בעלות של 300 . ניתן לרכוש באמצעות האתר או שירות לקוחות.

תנאים והחרגות

  •  האחריות הבינלאומית של חברת טמפו משקאות בע''מ תהיה בתוקף אך ורק במשך תקופת האחריות ועבור המדינות המופיעות ברשימת המדינות המצורפת ותופעל רק לאחר הצגת אישור רכישה. ניתן למסור את המוצר באופן אישי למרכז שירות מורשה (המסגר 4, רעננה) או לארוז אותו בצורה הולמת ולהחזירו, בשיטת השילוח המקובלת באתר blend.co.il אל מרכז שירות מורשה של SUB.
  • בכל מקרה בו נדרש שירות ע''י מרכז השירות המורשה ניתן להתקשר למספר הטלפון של מוקד השירות 074-7309009
  • חברת טמפו משקאות בע''מ אינה מחויבת לתקן או להחליף כל מוצר שלא מלווה באישור רכישה תקף.
  • האחריות לא מכסה נזק שנגרם כתוצאה משימוש לרעה, הזנחה, אי-ציות להנחיות של SUB, שימוש עם מתח או זרם אחרת ממה שמוטבע על המוצר, או שינוי או תיקון לא מורשה למוצר. כמו כן היא לא מכסה בלאי סביר, תחזוקה או החלפה של חלקים מתכלים, או את הדברים הבאים:
    שימוש בסוג הלא נכון של מים או חומר מתכלה,
     חדירה של מים, אבק או חרקים למוצר, נזק כתוצאה מפגיעת ברק או הפסקות חשמל, נזקים מכאניים, עומס יתר, הצטברות אבנית (כל הסרת אבנית תתבצע בהתאם להנחיות השימוש), תאונות לרבות שריפה, הצפה, פגיעת ברק, וכו', נזקים או תוצאות גרועות בעקבות מתח או תדר לא נכון, נזק לכל כלי זכוכית או חרסינה במוצר ושימוש מקצועי או מסחרי.
  • אחריות זו לא חלה על כל מוצר שהתעסקו איתו, או לנזקים שנגרמו על ידי שימוש ותחזוקה לא נכונים, אריזה לקויה על ידי הבעלים או שינוע לא נכון על ידי כל חברת הובלה.
  • על מנת להציע את שירות הלקוחות הטוב ביותר ולשפר תמיד את שביעות רצון הלקוחות,blend.co.il  עשויה לשלוח סקר שביעות רצון לכל הלקוחות שהמוצר שלהם תוקן או הוחלף במרכז שירות מורשה של SUB בישראל.
  • האחריות חלה אך ורק על מוצרים שנרכשו ברכישה ישירה מול blend.co.il, ושנעשה בו שימוש למטרות ביתיות בלבד.
  • במקרים בהם המוצר נרכש מול blend.co.il, ואז נעשה בו שימוש במדינה אחרת: אחריות לא חלה במקרה של אי-התאמה בין המוצר הנרכש לתקנים המקומיים, כגון מתח, תדר, תקעי חשמל, או אי-אי-התאמה לדרישות אחרות של החוק המקומי או מפרטים טכניים מקומיים אחרים.
זכויות הצרכן המעוגנות בחוק

 אחריות המוצר ע''י blend.co.il, חברת טמפו משקאות בע''מ, לא תשפיע על הזכויות המעוגנות בחוק של הצרכן ולא ניתן להחריג או להגביל זכויות אלה, וגם לא זכויות מול המשווקת ממנה הצרכן רכש את המוצר. אחריות זו מעניקה לצרכן זכויות חוקיות ספציפיות, ועשויות להיות לצרכן גם זכויות חוקיות אחרות אשר משתנות ממדינה למדינה. הצרכן רשאי לעמוד על זכויות אלה לפי שיקול דעתו הבלעדי.