שאלות ותשובות

החשבון שלי ומועדון לקוחות

אם אתם בדסקטופ לחצו על “הרשמה” בפינה השמאלית העליונה של המסך ואם אתם במובייל על האייקון משמאל לעגלה. מלאו את פרטיכם האישיים ואתם בפנים!

להיות חברים ב-BLEND זה להיות מעודכנים בכל הטרנדים בעולם האלכוהול, זה להתנסות בטעמים חדשים, ליהנות מהטבות וחוויות מפתיעות, לקבל בכל חודש מחירים מיוחדים על המארזים שלנו שיגיעו אליכם עד הבית ולקבל מתנות שוות ביום הולדת ובהזדמנויות מפתיעות לאורך השנה.

לא קרה כלום. פשוט לחצו על הקישור של “שכחתי סיסמה” בחלונית ההתחברות לאתר, ואנחנו כבר נסביר איך לשחזר את הסיסמה משם.

אפשר לעדכן את כל הפרטים האישיים שלך דרך האזור האישי שלך, אחרי שהתחברת.

הזמנות ומוצרים

אין סכום מינימלי להזמנה, אבל ברכישה מעל 349 ש”ח אפילו המשלוח יהיה ללא עלות.

ניתן לשלם באתר רק באמצעות כרטיס אשראי. ניתן לחלק את הקנייה עד ל-3 תשלומים ללא ריבית. לא ניתן להשתמש בכרטיסי דיירקט.

הזינו את הקוד שקיבלתם במקום המיועד לכך בסל הקניות ומיד המחיר יתעדכן. במידה ולקוד הקופון יש תוקף, זכרו לנצל אותו בזמן.
אפשר לבטל הזמנה אשר טרם יצאה מהסניף לבית הלקוח. לפרטים אודות ביטול הזמנה בכל מקרה אחר
בוודאי! אנחנו זמינים במגוון ערוצים לנוחיותך: בצ’ט ישיר באתר

משלוחים

עם שליח עד הבית

40 ₪ בלבד, ובקניה מעל 349 ₪ המשלוח חינם

המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד. זמני ההגעה בקטגורית מארזי אלכוהול הינם 3-6 ימי עסקים ובקטגוריית מגוון משקאות 5-8 ימי עסקים.
*בכל מקרה, לא נוכל להשאיר את ההזמנה מחוץ לדלת.

החזרות והחלפות

במקרה שתתגלה אי התאמה בין המוצרים שהתקבלו למוצרים שהוזמנו או במקרה של חוסר שביעות רצון מהמוצרים שהתקבלו, יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות הלקוחות יתאם את ההשלמה/ החלפה/ החזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/ הזיכוי הכספי בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות באתר. לפרטים נוספים
צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו והם ידאגו שהמוצר החסר/ הפגום יגיע אליכם הביתה, מיד. שימו לב כי אין לפתוח את הבקבוק שברצונכם להחזיר. לכל הדרכים ליצור איתנו קשר>
מאחר ומדובר במוצר נוזלי – אנא החזירו אותו לשליח. במידה ולא עשיתם כך, אנא צרו קשר בצ’ט, בטלפון

מסלול בירה עד הבית

המסלול עובד ע”י חידוש ידני.

כשהבירה נגמרת ורוצים להזמין עוד, נכנסים לאיזור האישי, לוחצים על כפתור “חידוש מנוי” והבירה נשלחת אליכם עד הבית.

רצוי לעשות זאת לפני שנגמרת הבירה ;

זמני אספקה 4 ימי עסקים. לא כולל יום ההזמנה, בימים א-ד, להזמנות שנכנסו עד 16:00. הזמנות מיום חמישי יסופקו בימים שני-שלישי.

לאזורים מרוחקים, זמני האספקה הינם 7 ימי עסקים לא כולל יום ההזמנה.

לאחר חידוש המסלול, מגיע אליך שליח עם ארגז מלא ב-20 בקבוקים (או כמה, בהתאם למנוי שהזמנת) ויאסוף ממך את הארגז (או הארגזים) עם הבקבוקים הריקים.

במידה ולא יוחזרו כל הבקבוקים / הארגז בתום השימוש ייגבה תשלום נוסף בהתאם לשווי הבקבוק – 1.2 שקלים לבקבוק / הארגז – 24 שקלים.

לאחר חידוש המסלול, מגיע אליך שליח עם ארגז מלא ב-20 בקבוקים (או כמה, בהתאם למנוי שהזמנת) ויאסוף ממך את הארגז (או הארגזים) עם הבקבוקים הריקים.

כן, המסלול עובד ע”י חידוש ידני.

כשרוצים עוד בירה, נכנסים לאזור האישי, לוחצים על כפתור “חידוש מנוי” והבירה נשלחת אליכם הביתה. מתי שתרצו ובזמן שלכם.

תוכלו להיכנס לאיזור האישי או ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולהחליף את סוג הבירה שלכם, ולהפך. החיוב הבא יהיה בהתאם לבירה שבחרתם

138 ₪ לגולדסטאר (20 בקבוקי 500 מ”ל)


151 ₪ לגולדסטאר אנפילטרד (20 בקבוקי 500 מ”ל)


154 ₪ להיינקן (20 בקבוקי 500 מ”ל)

לא ניתן לממש קופון במוצר זה, כי המשלוח חינם ;

בתאריך 1.1.2024, עלות המשלוח לשירות בירה עד הביתה - 40 ש"ח

עלות המשלוח הינה 40 ש"ח. במידה ורוכשים מעל 349 ש"ח לאחר מבצעים והנחות, המשלוח חינם

SUB

SUB הוא מכשיר מזיגת בירה ביתי חדשני, כאשר הבירות מגיעות בחביות TORP ייעודיות לשימוש במכשיר – כל חבית TORP מכילה שני ליטר בירה.

 

עלות מכשיר ה-SUB ברכישה חד פעמית הינו החל מ-₪990 כאשר

הרכישה מכילה בתוכה מכשיר SUB ו-4 טורפים לבחירה. המחיר הסופי יקבע בהתאם לבחירת הטורפים בהזמנה.



עלות מכשיר ה-SUB ברכישת מסלול מנוי הינו 750₪ כאשר הרכישה מכילה בתוכה מכשיר SUB ו-4 טורפים לבחירה.





  • גובה 32.6 ס"מ
  • רוחב 23.5 ס"מ
  • עומק 45.5 ס"מ (לא כולל מגש לטפטוף)
  • נפח מיכל החבית 2 ליטר
  • משקל 6.8 ק"ג

 

ה-SUB מתחבר לחשמל באמצעות כבל. כדי לשמור על הבירה קרה, המכשיר צריך להיות מחובר תמיד לחשמל.

ל-SUB תווית אנרגיה A+, מה שהופך אותו לאחד המכשירים היעילים ביותר בקטגוריית המערכות הביתיות. במצב ״יציב״, הוא צורך 10 וואט בממוצע.

ה-SUB מתאים למתח של עד 240V. ההספק המקסימלי שלו בשימוש הוא 58W

ה-SUB עשוי מפלסטיק מבריק ומגש הטפטוף שלו עשוי מפלסטיק.

עם רכישת המכשיר, קיימת אחריות למשך תקופה של שנה על כל פגם ייצור בחומרים או בטיב העבודה. ברכישת מכשיר במסלול מנוי, תקופת האחריות בת שנה וחצי. בתום תקופת האחריות, קיימת אופציה להארכת אחריות למשך שנה נוספת בעלות של כ-300 ש''ח בלבד. או לחילופין תיקון המכונה דרך מוקד שירות הלקוחות עפ''י מחיר משתנה בהתאם לתקלה. מידע מלא עבור תנאי האחריות ניתן למצוא תחת "מדיניות אחריות סאב" הנמצאת באתר.

חביות TORP

בכל חבית TORP יש שני ליטר בירה, שזה שווה ערך ל-4 בקבוקים של חצי ליטר או שישיית בקבוקי שליש.

חביות טורפ בקוטר 11 ס"מ, גובהם 26.9 ס"מ ומשקלם 2.1 ק"ג.

לא. חביות ה-TORP תוכננו במיוחד עבור מכשיר ה-SUB והן אינן מותאמות לשימוש במכשירים אחרים.

יש להשתמש בחביות טורפ רק עם ה-SUB. כדי להבטיח את האיכות המירבית של הבירה, יש לשמור אותן במקום קריר וחשוך לפני השימוש (ובכל מקרה לאחסן מתחת ל-30 מעלות צלזיוס ולא לחשוף את החביות TORP לשמש ישירה). כמו כן, אין להקפיא את החביות. במידה ויש לכם מקום במקרר, מומלץ לשמור חבית אחת שתהיה מוכנה לשימוש – זה יבטיח את הטעם והחוויה הטובים ביותר של הבירה. לאחר פתיחת חבית TORP, תוכלו ליהנות מבירה קרה למשך 15 ימים (כל עוד היא נשארה מחוברת בתוך ה-SUB).

כן, אפשר להוציא חבית TORP מהמכשיר טרם סיומה, במידה ומאחסנים אותה במקרר לשימוש חוזר.

יחד עם זאת, מומלץ להצמיד ניילון נצמד לפתח הצינורית כדי למנוע חדירת חמצן לחבית.

חשוב לזכור - מומלץ לשתות את הבירה עד 15 ימים מרגע פתיחת ה TORP כדי לשמוע על טעם אופטימלי.

לא, חביות TORP תכננו במיוחד לשימוש עם ה-SUB. צריך לשמור על הבירה בתוך החבית בלחץ מבוקר, אחרת הבירה לא תהיה באיכות לה אתם מצפים.

כן ואפילו רצוי! החבית עשויה מפלסטיק PET ומומלץ לשלוח אותה למחזור בפח הכתום.

חבית ה-TORP תגיע לביתכם לרוב עם תאריך מומלץ לשימוש הנע סביב 10 שבועות,

כמו התאריך המומלץ לשימוש של חביות הבירה המגיעות לבר ולפאב החביבים עליכם.

לבירה אין ממש תוקף משום שכמו יין היא אינה מתקלקלת אם היא שמורה במיכל סגור ובתנאים נאותים.

אז מדוע בכלל מצויין תאריך מומלץ לשימוש בבירה?

בירה בשונה מיין עדיף לצרוך כשהיא טרייה ולכן אנו מציינים תאריך מומלץ לשימוש.

אין מניעה להשתמש גם אחרי התאריך.

לאור כך שהמנוי שלנו מתחדש בין 2 ל- 8 שבועות, אנו בטוחים שתסיימו אותן הרבה לפני ;)

לא.

מותגים שונים שומרים על טריותם לפרקי זמן שונים כתלות ברכיבים, שיעור אלכוהול, מזג האויר וכד'.

אנו משתדלים לספק חביות עם טריות מקסימלית.

ישנם מותגים שמגיעים עם תאריך מומלץ לשימוש קצר של 4-8 שבועות ואחרים שמגיעים עם תאריך מומלץ לשימוש ארוך של 16 שבועות ויותר.

בממוצע יגיעו אליכם טורפים עם תאריך מומלץ לשימוש של 10 שבועות.

לא יודעים במה לבחור? תנו לנו לנפתיע אתכם!

בירה בהפתעה נבחרת ע''י צוות SUB ומשתנה בכל חודש.

סוג הבירה נבחר מהמבחר הקיים באתר. שימו לב כי ייתכן ובירה הקיימת אצלכם במנוי ובירה בהפתעה יכולות להיות זהות לעיתים. אך איזה מזל שכל חודש היא מתחלפת.


מנוי

בוחרים 4 בירות ואת התדירות שתרצו שנשלח לכם אותן ואנחנו מגיעים אליכם עד הבית. תוכלו תמיד לשנות את סוגי הבירות, את תדירות המשלוח, להשהות ואפילו לבטל – מבטיחים לא לשאול שאלות :)

המשלוח השני והלאה יישלחו בתדירות שבחרתם, בהתאם לתאריך ההזמנה הראשון. זמני האספקה הם עד 5 ימי עסקים, לא כולל יום חידוש המנוי. תקבלו אישור הזמנה במייל ותוכלו להתעדכן על מועד המשלוח הבא באיזור האישי באתר.

כל עוד לא תשנו את ההזמנה, תקבלו את מה שהזמנת בפעם הקודמת. במידה ואחת מהחביות אזל מהמלאי, נשלח את טורפ הגיבוי אותו בחרתם ברכישה הראשונה. אם תרצו לשנות צרו איתנו קשר דרך האיזור האישי ונשמח להתאים לכם את הבירות שתרצו למשלוח הבא.

בטח! בכל שלב תוכלו לשנות את המנוי, להשהות אותו ואפילו לבטל. אנחנו לא באמת רואים סיבה לעשות את זה ;) אבל אם החלטתם אז רק עדכנו אותנו עד 3 ימים לפני מועד ההזמנה הבא שמופיע לכם באיזור האישי.

תקלות נפוצות

  1. בדקו האם ה-SUB מחובר לחשמל – במידה ולא חברו.
  2. יתכן והלוח האלקטרוני פגום. במקרה זה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר BLEND בטלפון 0747309009 או במייל .[email protected]

בדקו האם זרבובית הברז מוכנסת בצורה נכונה. במידה ולא הסירו אותה והכניסו שוב בהתאם להוראות.

בדקו האם החבית TORP הוכנסה בשלמותה. במידה ולא, הכניסו אותה ונסו לסגור שוב את דלת ה-SUB.

  1. וודאו שה-SUB מחובר לחשמל
  2. וודאו שיש חבית TORP בתוך ה- SUB
  3. ייתכן ונגמרה הבירה בחבית – במידה וכן יש להחליף אותה
  4. ייתכן ואין מספיק לחץ בתוך החבית - פתחו את דלת ה-SUB, דחפו את החבית TORP לחלק האחורי עד הישמע קול פעולת המשאבה. במידה והמשאבה לא פועלת יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר BLEND בטלפון 0747309009 או במייל [email protected]
  1. וודאו שה-SUB מחובר לחשמל
  2. וודאו שהדלת סגורה עד הסוף ונעולה
  3. ייתכן ומערכת הצינון פגומה, במקרה זה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר BLEND בטלפון 0747309009 או במייל [email protected].
  1. וודאו כי טמפרטורת החדר אינה מתחת ל- 12°C
  2. במידה וה-SUB פעל זמן רב מדי ללא חבית TORP בפנים, הסירו את הקרח באמצעות בד חם והתקינו TORP בתוך תא הצינון
  3. ייתכן וויסות הטמפרטורה פגום, במקרה זה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר BLEND בטלפון 0747309009 או במייל [email protected].
  1. ייתכן והבירה לא מספיק קרה – יש להמתין עד אשר הצבע בנורת מחוון הטמפרטורה משתנה לירוק.
  2. ייתכן וידית הברז נמשכה לאט מדי במזיגה – יש למשוך את הידית קדימה במהירות ועד הסוף.