פרייה

ברוכים הבאים לעולם של פרייה, שבו מצוינות פוגשת רעננות מעודנת, ומסורת פוגשת טעם!

פילטרים:
סגור
מיין לפי:
פילטרים:
כשר לפסח

₪ 160

מחיר רגיל

₪ 145

מחיר מועדון

₪ 70

מחיר רגיל

₪ 59

מחיר מועדון

24 פחיות Perrier and Juice בטעם אננס מנגו

נותרו 5 פריטים בודדים

₪ 150

מחיר רגיל

₪ 135

מחיר מועדון

נתראה אחרי פסח
35 פחיות פרייה 250 מ"ל

נותרו 5 פריטים בודדים

BEST SELLER

₪ 180

מחיר רגיל

₪ 169

מחיר מועדון

נתראה אחרי פסח

₪ 150

מחיר רגיל

₪ 135

מחיר מועדון

נתראה אחרי פסח

המותג Perrier, עם ההיסטוריה העשירה שלו החל משנת 1863, קבע בעקביות את הסטנדרט למים מינרליים מוגזים. סודה פרייה, שמקורה במעיינות המוגזים הטבעיים ב-Vergèze, צרפת, ידועה בטוהר ובתסיסה שלה. בניגוד למים מוגזים אחרים, סודה פרייה מוגזת באופן טבעי, מה שמעניק לה תסיסה ייחודית ופריכה שלא תמצאו בשום מקום אחר. זהו המשקה המושלם לכל אירוע, בין אם אתם חוגגים רגע מיוחד או פשוט מתפנקים עם לגימה מרעננת לאחר יום ארוך.

בחירה בריאה יותר

סודה פרייה היא יותר מסתם מים מוגזים - זוהי אלטרנטיבה בריאה יותר למשקאות מוגזים ממותקים ולמשקאות בעלי טעם מלאכותי. עם אפס קלוריות וללא ממתיקים, Perrier מאפשרת לכם ליהנות מהתסיסה מבלי לפגוע בבריאותכם. בנוסף, המינרלים הטבעיים בפרייה מספקים טעם עדין ומרענן שהופך אותו לערבוב האידיאלי עבור קוקטיילים או מוקטיילים.

הרבגוניות של פרייה

סודה פרייה אינה מיועדת רק ללגימה, זהו מרכיב רב-תכליתי להכנת קוקטיילים שירשימו את האורחים שלכם או יגבירו את כישורי המיקסולוגיה שלכם. בין אם אתם רוקחים מוחיטו קלאסי או מוקטייל חדשני, התסיסה הפריכה של פרייה מוסיפה את הניצוץ הנוסף הזה למשקאות שלכם.

בחירה ידידותית לסביבה

מעבר לטעם המעודן והיתרונות הבריאותיים, Perrier מחויבת לקיימות. המותג שואף למזער את טביעת הרגל הסביבתית שלו על ידי שימוש באריזות הניתנות למחזור והפחתת פליטת הפחמן. כשאתם בוחרים בסודה פרייה, אתם לא רק מתפנקים עם משקה ברמה עולמית אלא גם תומכים במותג שאכפת לו מכדור הארץ. הצטרפו אלינו בבחירה אחראית שמרעננת גם את החך וגם את המצפון.

גלו את מבחר הפרייה שלנו

עיינו במבחר הפרייה שלנו שנאסף בקפידה. מהפרייה הקלאסי ועד לטעמים מגרים, אנו מציעים מגוון אפשרויות שיתאימו להעדפות שונות. בין אם אתם מתכננים לילה נחמד או פשוט רוצים להצטייד באייקון הצרפתי הזה, דאגנו לכם.:

סודה פרייה עומדת כסמל נצחי למצוינות בעולם המים המינרליים המבעבעים. המורשת העשירה, שראשיתה בשנת 1863, מציגה מחויבות לאיכות ועידון שחוצה דורות. הגז הטבעי, שמקורו במעיינות בתוליים בצרפת, מעניק לפרייה את הייחודיות, הפריכות והטוהר שלו. אנו בבלנד, גאים להציע לכם את ההזדמנות להנות מהטעם והאלגנטיות המפורסמים של סודה פרייה! לחיי Perrier - שם מסורת נצחית פוגשת רענון טהור.