החשבון שלי ומועדון לקוחות

אם אתם בדסקטופ לחצו על “הרשמה” בפינה השמאלית העליונה של המסך ואם אתם במובייל על האייקון משמאל לעגלה. מלאו את פרטיכם האישיים ואתם בפנים!

להיות חברים ב-BLEND זה להיות מעודכנים בכל הטרנדים בעולם האלכוהול, זה להתנסות בטעמים חדשים, ליהנות מהטבות וחוויות מפתיעות, לקבל בכל חודש מחירים מיוחדים על המארזים שלנו שיגיעו אליכם עד הבית ולקבל מתנות שוות ביום הולדת ובהזדמנויות מפתיעות לאורך השנה.

לא קרה כלום. פשוט לחצו על הקישור של “שכחתי סיסמה” בחלונית ההתחברות לאתר, ואנחנו כבר נסביר איך לשחזר את הסיסמה משם.

אפשר לעדכן את כל הפרטים האישיים שלך דרך האזור האישי שלך, אחרי שהתחברת.

הזמנות ומוצרים

אין סכום מינימלי להזמנה, אבל ברכישה מעל 199 ש”ח אפילו המשלוח יהיה ללא עלות.

ניתן לשלם באתר רק באמצעות כרטיס אשראי. ניתן לחלק את הקנייה עד ל-3 תשלומים ללא ריבית. לא ניתן להשתמש בכרטיסי דיירקט.

הזינו את הקוד שקיבלתם במקום המיועד לכך בסל הקניות ומיד המחיר יתעדכן. במידה ולקוד הקופון יש תוקף, זכרו לנצל אותו בזמן.

אפשר לבטל הזמנה אשר טרם יצאה מהסניף לבית הלקוח. לפרטים אודות ביטול הזמנה בכל מקרה אחר לחצו כאן 

בוודאי! אנחנו זמינים במגוון ערוצים לנוחיותך:

בצ’ט ישיר באתר

בטלפון 0747309009

במייל: Service@blend.co.il

או בטופס בלינק כאן>

משלוחים

עם שליח עד הבית

30 ₪ בלבד, ובקניה מעל 199 ₪ המשלוח חינם

המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד.

זמני ההגעה בקטגורית מארזי אלכוהול הינם 3-6 ימי עסקים ובקטגוריית מגוון משקאות 5-8 ימי עסקים.

המשלוח יכול להימסר גם לאדם אחר מעל גיל 18 באותה הכתובת. במידה ואין מישהו אחר שיכול לקבל את המשלוח, יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות בטלפון 0776049841 לצורך תיאום מועד חדש. חשוב לזכור: המסירה תתבצע רק לאדם שגילו מעל ל-18 ובהצגת תעודת זהות בלבד.

*בכל מקרה, לא נוכל להשאיר את ההזמנה מחוץ לדלת.

החזרות והחלפות

במקרה שתתגלה אי התאמה בין המוצרים שהתקבלו למוצרים שהוזמנו או במקרה של חוסר שביעות רצון מהמוצרים שהתקבלו, יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות הלקוחות יתאם את ההשלמה/ החלפה/ החזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/ הזיכוי הכספי בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות באתר. לפרטים נוספים>

צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו והם ידאגו שהמוצר החסר/ הפגום יגיע אליכם הביתה, מיד. שימו לב כי אין לפתוח את הבקבוק שברצונכם להחזיר. לכל הדרכים ליצור איתנו קשר>

מאחר ומדובר במוצר נוזלי – אנא החזירו אותו לשליח. במידה ולא עשיתם כך, אנא צרו קשר בצ’ט, בטלפון 0747309009 או כאן>

מסלול גולדסטאר חוזר

בכל חודש מקבלים עד הבית ארגז גולדסטאר / גולדסטאר אנפילטרד (לפי בחירתכם) עם 20 בקבוקי 500 מ”ל.

נכנסים לעמוד מוצר- https://blend.co.il/product/gold-star-to-home/

בוחרים את הגולדסטאר שלכם, כמה ארגזים רוצים לקבל כל חודש ותוך 48 שעות (לא כולל יום ההזמנה) מגיע שליח (למעט אזורים מרוחקים שבהם זמני האספקה הינם 5 ימי עסקים לא כולל יום ההזמנה).

כשתרצו הזמנה נוספת, תוכלו להכנס לאזור האישי שלכם ולהזמין שוב ארגז גולדסטאר עד הבית.

השליח יביא איתו ארגז עם בקבוקים חדשים ויאסוף את הארגז עם הבקבוקים הריקים.

המסלול עובד ע”י חידוש ידני.
כשהבירה נגמרת ורוצים להזמין עוד, נכנסים לאיזור האישי, לוחצים על כפתור “חידוש מנוי” והבירה נשלחת אליכם עד הבית.

רצוי לעשות זאת לפני שנגמרת הבירה 🙂

זמני אספקה 2 ימי עסקים. לא כולל יום ההזמנה, בימים א-ד, להזמנות שנכנסו עד 16:00. הזמנות מיום חמישי יסופקו בימים שני-שלישי.

לאזורים מרוחקים, זמני האספקה הינם 5 ימי עסקים לא כולל יום ההזמנה.

אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באתר ונתאם הגעה תוך 48 שעות, לא כולל יום ההזמנה

לאחר חידוש המסלול, מגיע אליך שליח עם ארגז מלא ב-20 בקבוקים (או כמה, בהתאם למנוי שהזמנת) ויאסוף ממך את הארגז (או הארגזים) עם הבקבוקים הריקים.

במידה ולא יוחזרו כל הבקבוקים / הארגז בתום השימוש ייגבה תשלום נוסף בהתאם לשווי הבקבוק – 1.2 שקלים לבקבוק / הארגז – 24 שקלים.

כן, המסלול עובד ע”י חידוש ידני.

כשרוצים עוד בירה, נכנסים לאזור האישי, לוחצים על כפתור “חידוש מנוי” והבירה נשלחת אליכם הביתה. מתי שתרצו ובזמן שלכם.

 

 

תוכלו להיכנס לאיזור האישי או ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולהחליף מגולדסטאר לגולדסטאר אנפילטרד, ולהפך. החיוב הבא יהיה בהתאם לבירה שבחרתם

120 ₪ לגולדסטאר (20 בקבוקי 500 מ”ל)

132 ₪ לגולדסטאר אנפילטרד (20 בקבוקי 500 מ”ל)

לא ניתן לממש קופון במוצר זה, כי המשלוח חינם 🙂

טוען...