0

סל הקניות שלי

אין מוצרים בסל הקניות.

החשבון שלי ומועדון לקוחות

איך פותחים חשבון באתר/מצטרפים למועדון הלקוחות BLEND?

אם אתם בדסקטופ לחצו על “הרשמה” בפינה השמאלית העליונה של המסך ואם אתם במובייל על האייקון משמאל לעגלה. מלאו את פרטיכם האישיים ואתם בפנים!

למה כדאי לי להירשם למועדון הלקוחות BLEND?

להיות חברים ב-BLEND זה להיות מעודכנים בכל הטרנדים בעולם האלכוהול, זה להתנסות בטעמים חדשים, ליהנות מהטבות וחוויות מפתיעות, לקבל בכל חודש מחירים מיוחדים על המארזים שלנו שיגיעו אליכם עד הבית ולקבל מתנות שוות ביום הולדת ובהזדמנויות מפתיעות לאורך השנה.

שכחתי סיסמא

לא קרה כלום. פשוט לחצו על הקישור של “שכחתי סיסמה” בחלונית ההתחברות לאתר, ואנחנו כבר נסביר איך לשחזר את הסיסמה משם.

איך אני יכול לעדכן פרטים אישיים (כתובת, מייל, מספר טלפון)?

אפשר לעדכן את כל הפרטים האישיים שלך דרך האזור האישי שלך, אחרי שהתחברת.

הזמנות ומוצרים

האם יש סכום מינימום להזמנה?

אין סכום מינימלי להזמנה, אבל ברכישה מעל 200 ש”ח אפילו המשלוח יהיה ללא עלות.

מהן דרכי התשלום באתר?

ניתן לשלם באתר רק באמצעות כרטיס אשראי. ניתן לחלק את הקנייה עד ל-3 תשלומים ללא ריבית.

איך משתמשים בקוד קופון?

הזינו את הקוד שקיבלתם במקום המיועד לכך בסל הקניות ומיד המחיר יתעדכן. במידה ולקוד הקופון יש תוקף, זכרו לנצל אותו בזמן.

האם ניתן לבטל הזמנה?

אפשר לבטל הזמנה אשר טרם יצאה מהסניף לבית הלקוח. לפרטים אודות ביטול הזמנה בכל מקרה אחר לחצו כאן 

האם ניתן לקבל עזרה בעניינים טכניים?

בוודאי! אנחנו זמינים במגוון ערוצים לנוחיותך:

בצ’ט ישיר באתר

בטלפון 776049841

במייל: Blend@wecommerce.co.il

או בטופס בלינק כאן>

משלוחים

איך תגיע אליי ההזמנה?

עם שליח עד הבית

כמה עולה המשלוח?

30 ₪ בלבד, ובקניה מעל 200 ₪ המשלוח חינם

מתי יגיע המשלוח שהזמנתי?

המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד.

זמני ההגעה הינם 3-5 ימי עסקים.

מה ניתן לעשות אם לא אוכל להיות נוכח במועד מסירת המשלוח?

המשלוח יכול להימסר גם לאדם אחר מעל גיל 18 באותה הכתובת. במידה ואין מישהו אחר שיכול לקבל את המשלוח, יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות בטלפון 0776049841 לצורך תיאום מועד חדש. חשוב לזכור: המסירה תתבצע רק לאדם שגילו מעל ל-18 ובהצגת תעודת זהות בלבד.

*בכל מקרה, לא נוכל להשאיר את ההזמנה מחוץ לדלת.

החזרות והחלפות

איך אפשר להחליף/ להחזיר מוצר שקניתי באתר?

במקרה שתתגלה אי התאמה בין המוצרים שהתקבלו למוצרים שהוזמנו או במקרה של חוסר שביעות רצון מהמוצרים שהתקבלו, יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות הלקוחות יתאם את ההשלמה/ החלפה/ החזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/ הזיכוי הכספי בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות באתר. לפרטים נוספים>

ההזמנה שלי הגיעה אבל יש פריט/ים חסרים/ לא נכונים/ פגומים

צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו והם ידאגו שהמוצר החסר/ הפגום יגיע אליכם הביתה, מיד. שימו לב כי אין לפתוח את הבקבוק שברצונכם להחזיר. לכל הדרכים ליצור איתנו קשר>

מה לעשות במקרה בו המוצר נשבר במשלוח?

מאחר ומדובר במוצר נוזלי – אנא החזירו אותו לשליח. במידה ולא עשיתם כך, אנא צרו קשר בצ’ט, בטלפון 0776049841 או כאן>

15% הנחה על מגוון מארזים בהזנת קוד blendfb