קצת קשה לצייר פרצוף שיכור, בעיקר אם מדובר בציור חד מימדי ללא אף, אבל החבר׳ה באימוג׳י עשו זאת, ובהצלחה גדולה.

החל מהעדכון האחרון, כשהוא שולח לך ״ערה״, ואת אולי ערה אבל במצב שיכור מידי,

או אם בקבוצה המשפחתית תוהים בקול רם למה שוב לא הגעת לארוחת שישי,

תוכלו פשוט לשלוח את האימוג׳י השיכור   ״פרצוף שמראה סימנים של עייפות ורגשנות,

לדוגמה – שיכור״, כך נכתב באימוג׳יפדיה, על האימוג׳י שקיבל את השם ״Woozy Face״.

אם תהיתם מי הוא האחראי על הכנסתו של האימוג׳י השיכור, כמו גם אימוג׳ים אחרים,

בוודאי תופתעו לגלות שמדובר בגוף שלוקח את עצמו מאוד ברצינות.

היוניקוד קונסורציום הוא ארגון ללא מטרות רווח שאחראי על פרסום ופיתוח של תווים המוגבלים בגודלם ובהיקפם,

השייכים לתחומים רב-לשוניים, בהם – אימוג׳י.

 

Whiskeyemoji#

אותו הקונסורציום מקבל לא מעט פניות מגופים גדולים, כמו גם מאנשים פרטיים, שמבקשים מהם שיכניסו אימוג׳ים שחסרים לטעמם.

הסיפור של ההשטאג whiskeyemoji# התחיל ב-2012, כשבחורה צעירה שאלה בטוויטר

למה יש כל כך הרבה אימוג׳י שקשורים לאלכוהול, ורק הוויסקי חסר.

שנתיים לאחר מכן, יצרנית הסקוטש וויסקי בלנטיינס, יצאה בקמפיין חסר תקדים להכנסת הוויסקי לסדרת האימוג׳י.

הציוץ הראשון שלהם בנושא היה ביולי 2014, וכמה חודשים מאוחר יותר,

הם שחררו סדרה של מודעות מאויירות ששואלות איך ייתכן שעדיין אין אימוג׳י לכוס הוויסקי המיוחלת,

ואפילו העלו אתר וסרטון וידאו כדי לעודד אנשים לתמוך בעצומה שהם הגישו לקונסורציום.

 

בשנת 2016 נכנסה כוס הוויסקי לרשימת האימוג׳ים  וזכתה לשם ״Tumbler Glass״.

לעומת אימוג׳י הוויסקי, היין המבעבע עם הפקק הנחלץ 

הוא תוצר של החלטות שנעשו בתוך הקונסורציום, ולא של קמפיין נרחב.

 

אבל בלנטיינס לא היו הגוף היחיד שיצא בקמפיין שכזה.

״טאקו בל״ (רשת מסעדות מזון מהיר מקסיקני) הם אלו האחראים על אימוג׳י הטאקו,

ועד היום יצרנית בירת הסטאוט ״גינס״ מנסה להכניס אימוג׳י של בירה סטאוט עם ההאשטאג Stoutmoji#.

כוסות שמפנייה, משקה טרופי, בירות למיניהן, סאקה, כוס יין אדום, כוס קוקטייל,

אל כל אלו הצטרפו לאחרונה הוויסקי והאימוג׳י השיכור והחמוד.

ולנו רק נותר לתהות – מתי ייכנס אימוג׳י יין לבן, היכן הוא הרוזה ואיפה צריך לחתום פה כדי שיכניסו כוסית של ערק עם קרח ונענע לטלפון שלנו.